reklama

Moja cesta k abstinencii

Urivok z mojej pripravovanej knihy bude to trhak dojimave smutne kazdy si v nej nieco najde Vijde uz onedlho. Mate Zaujem?mozte my pisat na mail zdielat tenro urivok. Môj život bol od 13 rokov vo víre závislosti

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Narodil som sa 28.7.1981 mladým manželom ako druhý syn. Ranné detstvo prebiehalo bez väčších problémov detské choroby až na čas keď som bol vážnejšie chorý a nevládal som poriadne chodiť. No to pominulo a bol som ako iné deti. Keď som mal osem rokov rodičia sa rozviedli, čo ma dosť zobralo. Otca som mal vždy rad a zrazu musel od nás odisť čo som dával za vinu mame. Nevidel som detskými očami aký je život z alkoholikom. Potom si mama našla priateľa a prišla na svet milovaná sestrička. Bol som vzorný brat, chodili sme spolu na piesok stále sme sa hrali proste idylická súrodenecká láska.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Za otcom sme z bratom chodili väčšinou tajne lebo nám mama zakazovala za nim k babke chodiť. Na rozdiel od vzťahu so sestričkou so starším bratom som nemal dobrý vzťah. Boli sme ako cudzí, ja som začínal viac vyhľadávať kamarátov, partiu kam by som zapadol. V škole som nijako nevynikal a tak som hľadal sebe podobných. S bývalým susedom sme už skôr skúšali fajčiť a ochutnávali sme víno čo ostalo po fláme u rodičov. Spolu sme sa flákali po meste a sledovali partiu ľudí starších od nás no boli nám vzorom.

Chlapci aj dievčatá mali dlhé vlasy, roztrhané rifle kožené bundy a vybíjane náramky. Večne sa pofľakovali stretávali sa každý deň v krčme cez deň posedávali len tak na ulici, na zemi, pili, fajčili, hrali na gitarách a spievali. Vtedy sme si sľúbili že sa medzi nich musíme dostať. Bola to naša šanca uplatniť sa a navyše sa nám pozdával život kde netreba chodiť do roboty a cele dni sa môžeme len flákať. Začali sme sa podobne obliekať roztrhali sme si rifle a strapatili sme sa. Vždy som sa hrozne nahneval keď ma mama ostrihala na slušniaka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Začal som robiť neschváli mam byt o deviatej doma? Prišiel som schválne o polnoci. Raz sme stali pred krčmou kde sa partia aj tridsiatich ľudí denne schádzali a zastavil sa pri nás jeden z dredami na hlave a spýtal sa nás “čo vagabundi idete ukradnúť bicykel? To bola vstupenka do života plného alkoholu a flákania sa. Mali sme sotva dvanásť rokov a svet nám ležal pri nohách. Aspoň sme si to mysleli.

Na kúpalisku sme spoznali chalana ktorí sa prestal stretávať s touto partiou už pred časom a rozpredával staré kazety, vybíjane náramky, lebky a Satanskú bibliu. To bol môj novy smer zažral som sa do čítania a stotožňoval a z touto filozofiou. Keď mi ju mama doma našla bolo peklo na zemi ako katolíčka bola v šoku. No ako plynul čas už som pravidelne chodieval do partie kde ma starší vtedy možno 17 ročný pankáči a metalisti učili žít. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pamätám si prvú skúsenosť z marihuanou sedeli sme v obľúbenej krčme v záhradnej časti a začali kolovať jojnt. V hlave som premýšľal či ho podajú aj mne a ako spraviť aby si nemysleli že som nejaký slaboch a nechcem. Sledoval som ostatných ako to robia a keď prišla ku mne potiahol som si a držal v sebe najprv som nič necítil no o takých desať minút sa mi začalo všetko točiť a ostalo mi zle. Vracal som ledva som chodil a veril som v to že už nikdy to neskúsim. 

Daniel Blažek

Daniel Blažek

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahoj ľudia už 6 rok Abstinujem od alkoholu a drog mám milujúcu priateľku z ktorou spolu bývame. Až na zdravotné problémy ktoré sú spôsobené mojím bujarim životom žijem skutočný život. Pripravujem knihu a toto je kusok z nej bude v predaji uz onedlho ako e kniha a neskor aj v knihkupectvach prosim ponukajte dalej a zdielajte pre co najviac odberov zarobok poputuje na moje liecenie dakujem Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu